Ben Esra telefonda seni bosaltmami ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Bdsm

Merhaba. Ben Gebzeden Koray. 4 senedir pasifim. Size ilk nasıl sikildiğimi anlatıcam. Sikilmeden önce de erkeklere ilgim vardı ama istekli değildim ve doğru olmadığı için de düşünmezdim böyle şeyleri. Ama internette gay videosu izlerim sürekli. O zaman 20 yaşındaydım. Neyse…Benim eniştem uzun yıllardır kamyon şöförlüğü yapıyor. Bundan 4 sene önce bize gece kalmaya gelmişti. Ben ailemle kalıyorum Gebzede. Kamyonu bizim apartmanın yakınına park edip gelmiş. Akşam yemeği falan yedik sonra. Babamla konuşuyo sürekli. “Senin oğlanı mersine götüreyim gezer azcık baksana eve kapandı iyice” diye anlatıyo. Neyse bana döndü gelcen mi lan gezdiririm azcık kös kös oturuyon turşunu mu kurdurcan falan… dil döküyo. Ben babama baktım istersen git dedi haftaya dönersin. Ben de tamam dedim. Neyse sabah yola çıkıcaz artık.Yola çıktıktan sonra baya gittik. Bi tane kamyon garajına girdik yemek yedik. Yemeği yedikten sonra eniştem tuvalete gitti. Yaklaşık 10 dakka kaldı tuvalette. Ben masada tekim arada bir yanımda birileri geçiyo ama bir iki tanesi sürekli çevremde. Hele bi tanesi resmen kesiyo. Ben masaya bakıyorum onlara bakmamak için. Sonra eniştem geldi tekrar. Onlar dağıldılar.Napalım diye sordu. Biraz kalalım burda maç var zaten dedi. Ben de tamam kartal escort dedim. Maçtan sıkıldığımı bildiği için lokantanın içinde köşede küçük bi internet kafe gibi üç bilgisayar koymuşlar. Onu gösterdi takıl istersen dedi. Neyse ben de gittim.Kabinli olduğu için ekranda porno izlemek istedim. Gay videoları da var. Onlara bakmaya başladım. Bitane gruplu gay video izliyodum. Tam o sırada eniştem omuzuma dokundu. Napıyon lan sen dedi kulağımı çekti. Sonra gel bakayım dışarı dedi. Götürdü. Ama bilgisayardaki videoyu kapatamadım.Dışarda beni azarlarken içeri bakıyodum birileri görmesin diye. Sonra bi tanesi bilgisayara baktı meraktan. Bize baktı. Eniştemin arkası dönük o beni azarladığı için görmüyo tabi. Adam içerden güldü.Sonra eniştem gel maç izliceksin dedi. İbne misin otur erkek gibi maç izle dedi. MAç bitene kadar orda oturdum. Eniştem tuvalete gitti yine. Gözüm bana gülen o adamı aradı ama yoktu ortalıkta. Baya oturdum masada korkarak en az yarım saat gelmedi eniştem. Geldiğinde maç bitmişti.Sonra eniştem kamyona gidelim uyuruz artık dedi. Ben de tamam dedim. Gittik yattık. Uykuya dalmak üzereyken eniştem kamyondan indi. Başka bi kamyonun camını tıkladı. Bi kaç kere tıkladıktan sonra içinden bi adam çıktı ve konuşmaya ataşehir escort başladılar. Sonra eniştem bizim kamyonda geldi. Bana doğru baktı uyur numarası yaptım. Dışarı çıktı. Öbür adamda yanında başka bi adamla beraber bizim kamyonun yanında konuşmaya başladılar. Bazen gülüyorlardı. Başımı uzattım baktım. Adamlarda biri benim izlediğim videoyu gören adamdı. Sonra eniştem bizim kamyonun camına tıkladı. Ben kalktım ve başımı uzattım. Dışarı gelsene az bişey konuşucaz dedi.İndim kamyondan. Eniştem konuşmaya başladı. Bak dedi bu adamlar benim arkadaşım. Ben kamyonu biraz temizlicem sen bu arkadaşların kamyonunda uyu bu gece dedi. Ben hayır bile diyemeden beni sırtımdan ittirdi onlara doğru. Adam gel dedi omuzumdan tutup. Arkama baktım eniştim arkasını döndü. Aslında anlamıştım neler olacağını.Beni kamyona bindirdi o adam. Öbürküsü de hemen oradaydı. Geç arkada yatak var uzan dedi. Yattım. Çıkarsana üstünü rahat ol yemeyiz dedi. Ben de aslında heyecan yapmıştım ama korkum gerçek olur mu olmaz mı bilmiyordum. Altımda bi tane eşofman üstümde akletle kaldım. Çıkar altını donla yat yanarsın gece dedi. Ben de çıkardım. Sonra bana döndü ve arkadaş bu koltukta uyucak ben senin yanına oraya yatıcam az kenara kay da rahat uyuyalım maltepe escort dedi. Ben de kaydım. Yanıma uzanmadan önce pantolonunu ve gömleğini çıkardı. Yanıma uzandı. bir iki dakka konuşmadan öylece yattık. Sonra elini kalçama götürdü. Ben irkilip kalkmaya çalışınca tuttu beni ve rahat dur ibne gördüm izlediklerini dedi. İstersen bağır büyün kamyoncular gelir siker sonra yürüyemezsin dedi. Ben de sustum. Kaç kere siktirdin diye sordu. Ben sadece izliyordum lütfen yapma diye yalvardım. Eli kalçamdaydı. Yapmadın mı diye sordu. Ben istemiyorum yapmadım dedim. Tükürüklerim çok canın yanmaz dedi. LÜtfen dedim yapma. AMa durmadı üzerime çıktı boynumu emmeye başladı. Üzerime çıkınca kalkmış olduğunu anladım. Ama benimki de kalkmıştı. O da farkedince hoşuna gitti demi ibne dedi. Onun ibne demesi hoşuma gitmeye başlamıştı. Karşı koysam da sikeceğini bildiğim için bıraktım kendimi. Donumu da çekip çıkardı. İlk sokarken canım çok yandı. Sikerken de ağlamaya başladım acıdan. Öbür adam soyunmaya başladı. Sonra da o sikti. Ben ağlıyordum. 1 saat sürdü. Sonra beni indirdiler. Eniştemin kamyonuna yürüdüm. İçerdeydi. Noldu diye sordu benim ağladığımı görünce gel dedi geçer merak etme diye yanına çağırdı. Kamyonda o da sikti beni. Artık ağlamayı bırakmıştım çünkü eniştem ben ağladıkça bana vuruyordu. Boşalana kadar bekledim. Sonra arkasını dönüp uyudu. İlk deneyimim böyle oldu işte. O gece sabah kadar uyumadım. Canım hala yanıyordu ve donum kanlanmıştı. Eniştem yola çıkınca uyuyabildim.İsim : KorayMail : [email protected]

Ben Esra telefonda seni bosaltmami ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir